2015. június 29., hétfő

Félidő....

Nem árulok el nagy titkok azoknak, akik részt vesznek ebben a kihívásban, s azoknak sem, akik rendszeresen követik írásaimat.

Év elején úgy indultam neki, hogy tuti végig tudom csinálni. Mostanra kezdek ebben kicsit kételkedni. Tegnap ugyanis véget ért a 26. hét, s ezzel elérkeztünk a 2015-ös év feléhez. A kihívás tekintetében ez azt jelenti, hogy az 50 - illetve az 52 - könyv felét el kellett volna már olvasnom....






A hogy hol is tartok....?

Be kell vallanom, sokkal lassabban haladok, mint reméltem. Tegnap este tettem le a 22. könyvet, ami azt jelenti, hogy durván 1 hónappal vagyok lemaradva. Sok vagy kevés? Ezt mindenki döntse el maga. Az biztos, hogy édesanyám jóslata megdőlni látszik - Ő ugyanis azt mondta é velején, hogy három munkahely mellett örülhetek, ha 25-öt sikerül "kivégeznem". Azt hiszem ennél azért több is bele fog férni a maradék fél évbe.... :)

Azt még el kell mondanom, hogy a fent említett 22 könyvben már benne van a trilógia, ami ugye 3 kötetet foglal magába. Hivatalosan ugyanis 50 könyvről van szó, de emiatt a kategória miatt a ténylegesen elolvasandó könyvek száma 52.

Számomra a kihívás így még mindig nagyon is áll, mert 26 hetem maradt arra, hogy kezembe vegyek és végig is olvassak 30 könyvet. Egyelőre azonban nem szeretném jóslatokba bocsátkozni a végkimenetelt érintően, egyszerűen csak olvasok, olvasok, olvasok tovább....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése