2015. június 7., vasárnap

A memoár - Tetszik, nem tetszik, MAJKA

Ez megint egy olyan kategória volt, amin sokat kellett gondolkodnom, hiszen rengeteg olyan ember van, akinek kíváncsi lettem volna az élettörténetére. Illetve még mindig kíváncsi vagyok, de meg kellett hozni a döntést. Korábbi kolléganőmmel, Barbival beszélgettünk először Majka könyvéről, de bevallom ki is ment a fejemből. Egészen addig, míg nem hallottam, hogy újra lesz Sztárban sztár ősszel; s erről pedig egyből beugrott Peti és az Ő könyve.






Valószínűleg sokan gondolják úgy, ismerik Majoros Pétert, hiszen több mint tíz éve a nyilvánosság előtt zajlik az élete. Az eszükbe sem jut az embereknek, hogy a VV előtt is volt élete ennek az embernek, illetve hogy az elmúlt évtizedben nem követte őt mindig mindenhova egy kamera.

Bevallom, a VV után én nem igazán követtem Majka életét. Néha-néha hallottam, hogy új zenével rukkolt elő, aztán hogy éppen melyik celeb csajjal kavar, de ennyi. Egészen addig, míg el nem kezdődött a Sztárban sztár, amikor ismét a látómezőmbe került. De ekkor már egy teljesen más embert láttam a képernyőm, mint akire emlékeztem. Ezért kezdett el érdekelni a memoárja.

A könyv hihetetlenül jól sikerült, s nem hazudtolja meg magát a szerző. Nyílt, őszinte, szabad szájú, szókimondó. Ugyanakkor nagyon bátornak is tartom, hiszen nem sokunkban van ennyi mersz, hogy ország-világ elé tárjuk ezeket a nagyon is személyes tapasztalatokat.

A régi Majka egyáltalán nem tartozott a kedvenceim közé, de a mostani Majoros Pétert megszerettem, s bátran állíthatom, aki elolvassa a könyvet más szemmel fog nézni rá, s talán elkezdi tisztelni is azért, amiken keresztül ment, s amiket hajlandó volt megtenni azért, hogy idáig eljusson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése