2015. június 10., szerda

Egy igaz történet - itthonról....

Érdekesebbnél érdekesebb könyvek elolvasására vállalkoztam az utóbbi hetekben. Bár azt hiszem Kelemen Anna írása messze túlszárnyalta az előzőeket. Na, nem abban az értelemben....







Ennek a könyvnek elvileg arról kellett volna szólnia, hogy Annácska 30 napra áruba bocsájtja a testét, s bárki megkaphatja, akinek van erre óránként 100.000 forintja.

Ehelyett egy életrajzi írást vehettem a kezembe. A gyerekkorától kezdve, a kamaszos lázadozásán keresztül egészen a jelenig végig kísérhetjük a mindennapjait. Beszél a szüleiről, s a hozzájuk fűződő viszonyáról, az első szexéről, a plasztikai műtétjei kezdetétől, a drogozásról, a playmate választásról, szerepléseiről, s a prostitúcióról.

Bevallom, egyáltalán nem kísértem figyelemmel Kelemen Anna életét, így voltak olyan momentumai a könyvnek, melyek számomra meglepetést jelentettek, mert nem tudtam róla, hogy ilyen tapasztalatokban volt része.

Összességében azonban nem nyűgözött le ez a kiadvány, azt hiszem nem vesztettem volna túl sokat, ha ebben a kategóriában más írást választottam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése